yazmayayım yazmayayım diyorum dayanamıyorum...
ALLAH AŞKINA SAYIN AKP'Lİ ARKADAŞIM. 1 TEK İYİ OLAN BİRŞEY GÖSTER ?
ufak kıyısından köşesinden 1 tek iyi birşey söyle eyvallah çekeyim sana ?
Akp'li değilim, ama sırf muhalefet etmek için muhalefet etmeyin.
Akp ne yaparsa iyidir diyen gruptan hiç bir farkınız yok bence. Az biraz medyayı ,gündemi ,gazeteleri takip eden biri olsaydınız bu soruyu sorma ihtiyacı hissedip komik duruma düşmezdiniz.