kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkesin lafının altında bişeyler yatıyor,her laf igneli,
Millet neler ile ugraşıyor,suanda ülkemiz genel olarak oldukça iyi durumda.
Kıldırı kılcık bişey olsada birene laf atsam derdine düşmüş herkes,
gelecektede daha iyi olur diye düşünüyorum..

yazmayayım yazmayayım diyorum dayanamıyorum...

ALLAH AŞKINA SAYIN AKP'Lİ ARKADAŞIM. 1 TEK İYİ OLAN BİRŞEY GÖSTER ?

ufak kıyısından köşesinden 1 tek iyi birşey söyle eyvallah çekeyim sana ?