Hükümet değişecek, şuanki hükümetin yaptığı gibi eski hükümet (akp) üyesi, yandaşı içeri alınacak. Yeni hükümet terör olaylarını çok azaltacak, sonra hükümet tekrar değişecek eski hükümet içeriye alınacak, terör artacak, bıçak artık bir yerimize girecek üç beş tanede bilim adamımız öldürülecek. Forumlarda bir sürü klavye erkeği türeyecek, vatan kurtarılacak, İlluminati konuşulacak. 2020 yılında falan Amerika-Suriye+yandaşları İran'a girecek. Nükleer santraller ve hava üsleri bombalanırken nükleer serpinti Türkiye-Avrupa ve Rusya bölgesine ulaşacak, büyük bir nükleer savaştan sonra büyük güçlerin istediği nüfus indirme operasyonu başarıyla yerine getirilmiş olacak. Türkiye büyük ihtimalle BBC'de verilen haritalarla benzer bir hal alıp birkaç yıl hainlere daha sonrada BOP'nin parçası olmak üzere yola koyulacak.
Elbette birileri çıkıp hop birader bu gidişat ne birşeyler yapalım ilme yönelelim derde ülkeye fayda sağlarsa ibre biraz sapabilir birkaç yıl daha ömrümüz olur.