• 05-06-2013, 14:58:27
    #28
    Üyeliği durduruldu
    Antocio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kuveyt banka gidince pm atar misin hesap acma ücreti yıllık kesim falan ??
    az önce bi konuda okudum eft, havale felan ücretsiz+yıllık ücret alınmıyormuş ama hesabı açabilmek için anne ve babayla birlikte gitmek gerekiyormuş babam şehir dışında olduğundan o işte yattı
  • 05-06-2013, 15:06:35
    #29
    pceLves adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    az önce bi konuda okudum eft, havale felan ücretsiz+yıllık ücret alınmıyormuş ama hesabı açabilmek için anne ve babayla birlikte gitmek gerekiyormuş babam şehir dışında olduğundan o işte yattı
    Hesap açma ücreti yok mu ? Yuppi

    Annenizle gidip acabilirsiniz
  • 05-06-2013, 20:55:23
    #30
    pceLves adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende bugün iş bankasına gittim 6 ayda bir olmak üzere 45 TL yani senelik 90 lira ücret istiyolar sadece üniversite öğrencilerden alınmıyormuş bu ücret lise öğrencisi olduğum için ödemek zorundaymışım bu yüzden açtırmadım yarında kuveyt türke gidecem herhangi bir belgeye gerek var mı ? bide yıllık ücret alıyor mu kuveyt öğrenciden ?
    Antocio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kuveyt banka gidince pm atar misin hesap acma ücreti yıllık kesim falan ??

    Arkadaşlar ben Kuveyt'ten açtırdım, konuyu açtığım tarihten beri kullanıyorum.
    EFT - Havale ücreti yok, aylık - yıllık kesinti yok, açtırma ücreti yok.. Üstelik internet şubem kilitlendiğinde bir iki saat sonra kendileri aradılar ben bir şey demeden. Hem ilgililer hem de en iyisi bu bence. 2 TL daha EFT yapıyorum.
  • 05-06-2013, 21:04:11
    #31
    Üyeliği durduruldu
    CtrL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar ben Kuveyt'ten açtırdım, konuyu açtığım tarihten beri kullanıyorum.
    EFT - Havale ücreti yok, aylık - yıllık kesinti yok, açtırma ücreti yok.. Üstelik internet şubem kilitlendiğinde bir iki saat sonra kendileri aradılar ben bir şey demeden. Hem ilgililer hem de en iyisi bu bence. 2 TL daha EFT yapıyorum.
    anne babayla gitmek sart mi kardes yoksa biride yetiyor mu?
  • 05-06-2013, 21:07:49
    #32
    pceLves adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anne babayla gitmek sart mi kardes yoksa biride yetiyor mu?
    Reşit değilsen anne veya baban velin olmak zorunda. Ölüm, ayrılık tarzı özel durumlarda diğer aile bireylerini veli olarak kabul ediyorlar.
    Ben reşit oldum, o sıkıntıyı atlattım ancak açarken bunları demişlerdi.
  • 05-06-2013, 21:09:31
    #33
    18 yaşına girmeyen kaldı mı yaaa
  • 05-06-2013, 22:29:46
    #34
    Cuma günü hesap açmaya gidelim o zaman
  • 05-06-2013, 22:33:37
    #35
    İş bankasında ilk imzada EFT ve ŞANS OYUNLARI ödemesi yok bunu bilin.