Arkadaşlar ben Kuveyt'ten açtırdım, konuyu açtığım tarihten beri kullanıyorum.

EFT - Havale ücreti yok, aylık - yıllık kesinti yok, açtırma ücreti yok.. Üstelik internet şubem kilitlendiğinde bir iki saat sonra kendileri aradılar ben bir şey demeden. Hem ilgililer hem de en iyisi bu bence. 2 TL daha EFT yapıyorum.
anne babayla gitmek sart mi kardes yoksa biride yetiyor mu?