• 14-01-2011, 16:33:07
    #10
    ErdeM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İş bankasında yapılamıyormuş dediğin şeylerin hepsi yapılıyor,öğrenci belgeni de gönderirsin kullanım bedeli de ödemezsin.

    Havale için 0.75 tl, eft. için 2.5 tl ücret alıyor.
    Katılıyorum.

    Ben imza hesabı kullanıyorum herşey yapılıyor gayet memnunum.
  • 14-01-2011, 17:11:21
    #11
    Üyeliği durduruldu
    ErdeM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İş bankasında yapılamıyormuş dediğin şeylerin hepsi yapılıyor,öğrenci belgeni de gönderirsin kullanım bedeli de ödemezsin.

    Havale için 0.75 tl, eft. için 2.5 tl ücret alıyor.
    Kullanım bedelini ögle bir aliyolarki alacaklar 38 tl bunu bil yani hesabndan kesilcek bende ögrenciyim lise son kestiler üniversite olmam lazımmıs saçmalık benden söylemesi benden kestiler kapattım
  • 14-01-2011, 18:17:34
    #12
    Birde şöyle bir şey var;

    2 Lira EFT yapmam gerek, 2.5 Lira da onlar kesecek, transfer ettiğimden daha fazla alıyorlar.
  • 14-01-2011, 19:39:36
    #13
    Üyeliği durduruldu
    ilk imza hesabı sahipleri eft yapamaz böyle birşey daha var işbankasında sadece havale fatura odeme kontor yükleme falan filan.
  • 14-01-2011, 19:55:27
    #14
    Kuveyt'ten alacağım sanırım. Veli illa anne baba mı olması gere, abi olmaz mı?
  • 14-01-2011, 20:09:34
    #15
    iRC
    Üyeliği durduruldu
    Garanti bankası için konuşuyorum.
    Velin ile birlikte geliyorsun 18 yaş altı talimat var onu velin ve sen imzalıyorsun. Gerekli Internet bankacılığını felan müşteri temsilcilerine açtırıyorsun. Fakat hesap kesim ücreti senden kesiyorlar.
  • 14-01-2011, 20:15:37
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ErdeM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Havale için 0.75 tl, eft. için 2.5 tl ücret alıyor.
    18 yaş altı hesaplarında eft yok ve havale ücretsiz.
    torosweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullanım bedelini ögle bir aliyolarki alacaklar 38 tl bunu bil yani hesabndan kesilcek bende ögrenciyim lise son kestiler üniversite olmam lazımmıs saçmalık benden söylemesi benden kestiler kapattım
    Yanlış bilgilendirme yapmayalım, ilk sene ücret almazlar. Sonraki senelerde alırlarsa da öğrenci belgeni götürdüğünde direk yatırıyorlar hesabına

    Kesinlikle iş bankasını öneririm. Şuanda en çok kullanılan banka İş bankası bu yüzden eft sorunu da pek yaşamazsın diğer bankalara nazaran..
  • 14-01-2011, 20:17:17
    #17
    Kurumsal Üye
    İşbankası'nda EFT hariç tüm işlemleri yapabilirsiniz. İşlem masrafı olmaması için ise İşcep kullanmanızı önerebilirim.

    Veli olarak sadece anne ve babanız kabul edilir.
  • 14-01-2011, 20:22:04
    #18
    Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşbankası'nda EFT hariç tüm işlemleri yapabilirsiniz. İşlem masrafı olmaması için ise İşcep kullanmanızı önerebilirim.

    Veli olarak sadece anne ve babanız kabul edilir.
    Öğrencilerden işlem masrafı alınmıyor(muş)..