Havale için 0.75 tl, eft. için 2.5 tl ücret alıyor.
18 yaş altı hesaplarında eft yok ve havale ücretsiz.
Kullanım bedelini ögle bir aliyolarki alacaklar 38 tl bunu bil yani hesabndan kesilcek bende ögrenciyim lise son kestiler üniversite olmam lazımmıs saçmalık benden söylemesi benden kestiler kapattım
Yanlış bilgilendirme yapmayalım, ilk sene ücret almazlar. Sonraki senelerde alırlarsa da öğrenci belgeni götürdüğünde direk yatırıyorlar hesabına
Kesinlikle iş bankasını öneririm. Şuanda en çok kullanılan banka İş bankası bu yüzden eft sorunu da pek yaşamazsın diğer bankalara nazaran..