ErdeM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İş bankasında yapılamıyormuş dediğin şeylerin hepsi yapılıyor,öğrenci belgeni de gönderirsin kullanım bedeli de ödemezsin.

Havale için 0.75 tl, eft. için 2.5 tl ücret alıyor.
Kullanım bedelini ögle bir aliyolarki alacaklar 38 tl bunu bil yani hesabndan kesilcek bende ögrenciyim lise son kestiler üniversite olmam lazımmıs saçmalık benden söylemesi benden kestiler kapattım