ErdeM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İş bankasında yapılamıyormuş dediğin şeylerin hepsi yapılıyor,öğrenci belgeni de gönderirsin kullanım bedeli de ödemezsin.

Havale için 0.75 tl, eft. için 2.5 tl ücret alıyor.
Katılıyorum.

Ben imza hesabı kullanıyorum herşey yapılıyor gayet memnunum.