Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşbankası'nda EFT hariç tüm işlemleri yapabilirsiniz. İşlem masrafı olmaması için ise İşcep kullanmanızı önerebilirim.

Veli olarak sadece anne ve babanız kabul edilir.
Öğrencilerden işlem masrafı alınmıyor(muş)..