Konu
18 yaş altı için banka hesabı
14-01-2011, 18:17:34
#12
CtrL
Birde şöyle bir şey var;
2 Lira EFT yapmam gerek, 2.5 Lira da onlar kesecek, transfer ettiğimden daha fazla alıyorlar.