• 14-01-2011, 22:38:09
    #19
    Işbankasına gitsek abimi kabul etmezler mi veli olarak? Abimin kendi üzerine şirketi falanda var onları falan referans göstererek alamaz mıyız? Babamın haberi olsa onun hesabını kullanırım.

    Ayrıca cevap veren bütün arkadaşlara çok teşekkür ederim.
  • 15-01-2011, 00:00:02
    #20
    ErdeM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İş bankasında yapılamıyormuş dediğin şeylerin hepsi yapılıyor,öğrenci belgeni de gönderirsin kullanım bedeli de ödemezsin.

    Havale için 0.75 tl, eft. için 2.5 tl ücret alıyor.
    Sadece dediklerinizden eft yapılmıyor.Havale kontor yukleme vs açık ama eft kapalıdır.İlk imza hesabı dediğiniz hesabın adı.
  • 15-01-2011, 00:05:24
    #21
    Abimi neresi kabul ederse oradan alacağız artık. Sizce abimi kabul ederler mi?
  • 15-01-2011, 03:06:12
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Kayitsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kuveyt'ten alacağım sanırım. Veli illa anne baba mı olması gere, abi olmaz mı?
    18 yaş altı için birşey diyemeceğim ama.KuveytTürk iyidir.Hesap işletim ücreti almıyor.
  • 15-01-2011, 10:13:22
    #23
    Üyeliği durduruldu
    WebFurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    18 yaş altı hesaplarında eft yok ve havale ücretsiz.

    Yanlış bilgilendirme yapmayalım, ilk sene ücret almazlar. Sonraki senelerde alırlarsa da öğrenci belgeni götürdüğünde direk yatırıyorlar hesabına

    Kesinlikle iş bankasını öneririm. Şuanda en çok kullanılan banka İş bankası bu yüzden eft sorunu da pek yaşamazsın diğer bankalara nazaran..
    açalı 1 ay olmadi kanitlarimda kestiler git sor bakalım ögrenciye kesmiyolar ama üniversite olman lazım diyolar yoksa nie kapatayim kendi hesabımı
  • 15-01-2011, 14:41:25
    #24
    En uygunu Kuveyt gibi. Tek sorun abimi veli kabul etmeleri.
  • 15-01-2011, 14:43:42
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    torosweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    açalı 1 ay olmadi kanitlarimda kestiler git sor bakalım ögrenciye kesmiyolar ama üniversite olman lazım diyolar yoksa nie kapatayim kendi hesabımı
    Sormadan niye böyle birşey yazayım? Bu tip şeyler şubeden şubeye değişiyor. Demekki sizin şubedekiler sizi kandırmış yoksa benim sorduğum şube neden öğrenci belgesi yeter desin?
  • 05-06-2013, 14:49:09
    #26
    Üyeliği durduruldu
    bende bugün iş bankasına gittim 6 ayda bir olmak üzere 45 TL yani senelik 90 lira ücret istiyolar sadece üniversite öğrencilerden alınmıyormuş bu ücret lise öğrencisi olduğum için ödemek zorundaymışım bu yüzden açtırmadım yarında kuveyt türke gidecem herhangi bir belgeye gerek var mı ? bide yıllık ücret alıyor mu kuveyt öğrenciden ?
  • 05-06-2013, 14:55:22
    #27
    pceLves adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende bugün iş bankasına gittim 6 ayda bir olmak üzere 45 TL yani senelik 90 lira ücret istiyolar sadece üniversite öğrencilerden alınmıyormuş bu ücret lise öğrencisi olduğum için ödemek zorundaymışım bu yüzden açtırmadım yarında kuveyt türke gidecem herhangi bir belgeye gerek var mı ? bide yıllık ücret alıyor mu kuveyt öğrenciden ?
    Hocam kuveyt banka gidince pm atar misin hesap acma ücreti yıllık kesim falan ??