Işbankasına gitsek abimi kabul etmezler mi veli olarak? Abimin kendi üzerine şirketi falanda var onları falan referans göstererek alamaz mıyız? Babamın haberi olsa onun hesabını kullanırım.
Ayrıca cevap veren bütün arkadaşlara çok teşekkür ederim.
açalı 1 ay olmadi kanitlarimda kestiler git sor bakalım ögrenciye kesmiyolar ama üniversite olman lazım diyolar yoksa nie kapatayim kendi hesabımı
Sormadan niye böyle birşey yazayım? Bu tip şeyler şubeden şubeye değişiyor. Demekki sizin şubedekiler sizi kandırmış yoksa benim sorduğum şube neden öğrenci belgesi yeter desin?
bende bugün iş bankasına gittim 6 ayda bir olmak üzere 45 TL yani senelik 90 lira ücret istiyolar sadece üniversite öğrencilerden alınmıyormuş bu ücret lise öğrencisi olduğum için ödemek zorundaymışım bu yüzden açtırmadım yarında kuveyt türke gidecem herhangi bir belgeye gerek var mı ? bide yıllık ücret alıyor mu kuveyt öğrenciden ?
bende bugün iş bankasına gittim 6 ayda bir olmak üzere 45 TL yani senelik 90 lira ücret istiyolar sadece üniversite öğrencilerden alınmıyormuş bu ücret lise öğrencisi olduğum için ödemek zorundaymışım bu yüzden açtırmadım yarında kuveyt türke gidecem herhangi bir belgeye gerek var mı ? bide yıllık ücret alıyor mu kuveyt öğrenciden ?