bende bugün iş bankasına gittim 6 ayda bir olmak üzere 45 TL yani senelik 90 lira ücret istiyolar sadece üniversite öğrencilerden alınmıyormuş bu ücret lise öğrencisi olduğum için ödemek zorundaymışım bu yüzden açtırmadım yarında kuveyt türke gidecem herhangi bir belgeye gerek var mı ? bide yıllık ücret alıyor mu kuveyt öğrenciden ?