ErdeM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İş bankasında yapılamıyormuş dediğin şeylerin hepsi yapılıyor,öğrenci belgeni de gönderirsin kullanım bedeli de ödemezsin.

Havale için 0.75 tl, eft. için 2.5 tl ücret alıyor.
Sadece dediklerinizden eft yapılmıyor.Havale kontor yukleme vs açık ama eft kapalıdır.İlk imza hesabı dediğiniz hesabın adı.