açalı 1 ay olmadi kanitlarimda kestiler git sor bakalım ögrenciye kesmiyolar ama üniversite olman lazım diyolar yoksa nie kapatayim kendi hesabımı
Sormadan niye böyle birşey yazayım? Bu tip şeyler şubeden şubeye değişiyor. Demekki sizin şubedekiler sizi kandırmış yoksa benim sorduğum şube neden öğrenci belgesi yeter desin?