WebFurkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
18 yaş altı hesaplarında eft yok ve havale ücretsiz.

Yanlış bilgilendirme yapmayalım, ilk sene ücret almazlar. Sonraki senelerde alırlarsa da öğrenci belgeni götürdüğünde direk yatırıyorlar hesabına

Kesinlikle iş bankasını öneririm. Şuanda en çok kullanılan banka İş bankası bu yüzden eft sorunu da pek yaşamazsın diğer bankalara nazaran..
açalı 1 ay olmadi kanitlarimda kestiler git sor bakalım ögrenciye kesmiyolar ama üniversite olman lazım diyolar yoksa nie kapatayim kendi hesabımı