pceLves adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende bugün iş bankasına gittim 6 ayda bir olmak üzere 45 TL yani senelik 90 lira ücret istiyolar sadece üniversite öğrencilerden alınmıyormuş bu ücret lise öğrencisi olduğum için ödemek zorundaymışım bu yüzden açtırmadım yarında kuveyt türke gidecem herhangi bir belgeye gerek var mı ? bide yıllık ücret alıyor mu kuveyt öğrenciden ?
Antocio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam kuveyt banka gidince pm atar misin hesap acma ücreti yıllık kesim falan ??

Arkadaşlar ben Kuveyt'ten açtırdım, konuyu açtığım tarihten beri kullanıyorum.
EFT - Havale ücreti yok, aylık - yıllık kesinti yok, açtırma ücreti yok.. Üstelik internet şubem kilitlendiğinde bir iki saat sonra kendileri aradılar ben bir şey demeden. Hem ilgililer hem de en iyisi bu bence. 2 TL daha EFT yapıyorum.