az önce bi konuda okudum eft, havale felan ücretsiz+yıllık ücret alınmıyormuş ama hesabı açabilmek için anne ve babayla birlikte gitmek gerekiyormuş babam şehir dışında olduğundan o işte yattı
Hesap açma ücreti yok mu ? Yuppi
Annenizle gidip acabilirsiniz