üniyi kazandıktan sonra, 3 aydan sonra yoklamaya gelmek yazısı altında seni mahkemeye verecek askerlik şubesi.
Hiç bir şey için geç değil, git şubene bir an önce muayene ol, başın ağrımasın, mesleki açık öğretim lisesi öğrencisi olduğuna dair bir belge de götür, 3 sene tecil ettir.
Askerlik Muayanesi durumu lütfen yardımmmmm
24
●1.748
- 05-01-2011, 22:55:09Üyeliği durduruldutecil etmiyorlar işte yaa. Bende istiyorum gideyim muayene olayım ama yaa verirlerse bana askerlik kağıdını. Yüz yüze eğitimimi keşke bitirmeseydim.CaLienTe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-01-2011, 22:56:36Pardon? Nasıl tecil etmiyorlar, tecil etmeme gerekçeleri neymiş.NesilNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Edit : Yüz yüze eğitimin bitmiş gördüm şimdi ki mesajında, o zaman yoklama kaçağı olarak bekleyeceksin. Dediğim gibi, mahkemeye çıkarsın her türlü. Ya bir an önce git gel, yada dediğim gibi olur. - 05-01-2011, 22:59:20Üyeliği durduruldukazandım diyelim üniversiteyi ne olacak o zaman askere almazlar değil mi beni.CaLienTe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-01-2011, 23:17:12Üniversiten diğer öğrenciler ile beraber tüm gerekli yasal yazışmaları yapar ve senin askerlik ertelenir (tescil) olur.NesilNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üniversite bitti zaman gidersin. - 05-01-2011, 23:21:11Üyeliği durdurulduşu anda galiba muayene kaçağıyım öyle değil mi?HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-01-2011, 23:43:19Aynen öyle yoklama kaçağısın, dediğim gibi üniversiteni kazandıktan sonra tecil alırsın elbet, ama mahkeme kağıdı gelecek. Yoklama kaçağı olup 3 aydan daha fazla süre sonra gelmek gibi bir ibareyle. Sen kafana takma bunları, sınavına hazırlan.NesilNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-01-2011, 23:47:06Dava günü gelene kadar sen çoktan üniversiteli olursun, dava düşer senin okulun bitti zaman direk hop seni baba ocağına.NesilNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim arkadaşım 89 doğumlu lise bitirdi bu yıl askerden çağırdılar.Ama gene tecil ettirdi