• 05-01-2011, 22:52:09
    #10
    üniyi kazandıktan sonra, 3 aydan sonra yoklamaya gelmek yazısı altında seni mahkemeye verecek askerlik şubesi.

    Hiç bir şey için geç değil, git şubene bir an önce muayene ol, başın ağrımasın, mesleki açık öğretim lisesi öğrencisi olduğuna dair bir belge de götür, 3 sene tecil ettir.
  • 05-01-2011, 22:55:09
    #11
    Üyeliği durduruldu
    CaLienTe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üniyi kazandıktan sonra, 3 aydan sonra yoklamaya gelmek yazısı altında seni mahkemeye verecek askerlik şubesi.

    Hiç bir şey için geç değil, git şubene bir an önce muayene ol, başın ağrımasın, mesleki açık öğretim lisesi öğrencisi olduğuna dair bir belge de götür, 3 sene tecil ettir.
    tecil etmiyorlar işte yaa. Bende istiyorum gideyim muayene olayım ama yaa verirlerse bana askerlik kağıdını. Yüz yüze eğitimimi keşke bitirmeseydim.
  • 05-01-2011, 22:56:36
    #12
    NesilNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tecil etmiyorlar işte yaa. Bende istiyorum gideyim muayene olayım ama yaa verirlerse bana ne diyorlar ona celp mi
    Pardon? Nasıl tecil etmiyorlar, tecil etmeme gerekçeleri neymiş.

    Edit : Yüz yüze eğitimin bitmiş gördüm şimdi ki mesajında, o zaman yoklama kaçağı olarak bekleyeceksin. Dediğim gibi, mahkemeye çıkarsın her türlü. Ya bir an önce git gel, yada dediğim gibi olur.
  • 05-01-2011, 22:59:20
    #13
    Üyeliği durduruldu
    CaLienTe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pardon? Nasıl tecil etmiyorlar, tecil etmeme gerekçeleri neymiş.

    Edit : Yüz yüze eğitimin bitmiş gördüm şimdi ki mesajında, o zaman yoklama kaçağı olarak bekleyeceksin. Dediğim gibi, mahkemeye çıkarsın her türlü. Ya bir an önce git gel, yada dediğim gibi olur.
    kazandım diyelim üniversiteyi ne olacak o zaman askere almazlar değil mi beni.
  • 05-01-2011, 23:17:12
    #14
    NesilNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kazandım diyelim üniversiteyi ne olacak o zaman askere almazlar değil mi beni.
    Üniversiten diğer öğrenciler ile beraber tüm gerekli yasal yazışmaları yapar ve senin askerlik ertelenir (tescil) olur.
    Üniversite bitti zaman gidersin.
  • 05-01-2011, 23:21:11
    #15
    Üyeliği durduruldu
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üniversiten diğer öğrenciler ile beraber tüm gerekli yasal yazışmaları yapar ve senin askerlik ertelenir (tescil) olur.
    Üniversite bitti zaman gidersin.
    şu anda galiba muayene kaçağıyım öyle değil mi?
  • 05-01-2011, 23:43:19
    #16
    NesilNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şu anda galiba muayene kaçağıyım öyle değil mi?
    Aynen öyle yoklama kaçağısın, dediğim gibi üniversiteni kazandıktan sonra tecil alırsın elbet, ama mahkeme kağıdı gelecek. Yoklama kaçağı olup 3 aydan daha fazla süre sonra gelmek gibi bir ibareyle. Sen kafana takma bunları, sınavına hazırlan.
  • 05-01-2011, 23:46:23
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Ucunda ölüm yok benim arkadaşım 89 doğumlu lise bitirdi bu yıl askerden çağırdılar.Ama gene tecil ettirdi
  • 05-01-2011, 23:47:06
    #18
    NesilNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şu anda galiba muayene kaçağıyım öyle değil mi?
    Dava günü gelene kadar sen çoktan üniversiteli olursun, dava düşer senin okulun bitti zaman direk hop seni baba ocağına.