şu anda galiba muayene kaçağıyım öyle değil mi?
Aynen öyle yoklama kaçağısın, dediğim gibi üniversiteni kazandıktan sonra tecil alırsın elbet, ama mahkeme kağıdı gelecek. Yoklama kaçağı olup 3 aydan daha fazla süre sonra gelmek gibi bir ibareyle. Sen kafana takma bunları, sınavına hazırlan.