tecil etmiyorlar işte yaa. Bende istiyorum gideyim muayene olayım ama yaa verirlerse bana ne diyorlar ona celp mi
Pardon? Nasıl tecil etmiyorlar, tecil etmeme gerekçeleri neymiş.
Edit : Yüz yüze eğitimin bitmiş gördüm şimdi ki mesajında, o zaman yoklama kaçağı olarak bekleyeceksin. Dediğim gibi, mahkemeye çıkarsın her türlü. Ya bir an önce git gel, yada dediğim gibi olur.