Pardon? Nasıl tecil etmiyorlar, tecil etmeme gerekçeleri neymiş.
Edit : Yüz yüze eğitimin bitmiş gördüm şimdi ki mesajında, o zaman yoklama kaçağı olarak bekleyeceksin. Dediğim gibi, mahkemeye çıkarsın her türlü. Ya bir an önce git gel, yada dediğim gibi olur.
kazandım diyelim üniversiteyi ne olacak o zaman askere almazlar değil mi beni.