Git bağır okuyom ben ya de bir sıkıntı olmaz .
ok kib bye
Askerlik Muayanesi durumu lütfen yardımmmmm
24
●1.748
- 06-01-2011, 11:05:46Okul kendisi tecil yapacaktır, fakat 90/4 gitti sıra 91'lerde.. Tecil yapmadıysan ve okulda kağıt yollamadıysa inzibatlar gelir alır seni, okuyorum dersin okuluna gider belge alır geri bırakır panik yapma bu durumlarda.. Benim başıma geldi
- 07-01-2011, 00:57:23Allah iyiliğini versinBuriksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

___
Şu anda okuduğun için bir sorun olmaz. Okul bitincede tecil ettirebiliyorsun. - 07-01-2011, 01:04:36Üyeliği durduruldudiğer arkadaş kendini sözlükte sanmış neyse, Yüz yüze eğitim askerlik ile ilgili orası tamam fakat yüz yüze eğitimimi tamamlamasaydım o zaman okuyor gözüküyor olurdum ama yüz yüze eğitimimi tamamladım işte bu durum beni korkutuyor.Ferraconn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-01-2011, 07:02:45üniversite her yıl belirli yılda doğanlardan ve küçüklerden askerlik belgesi istemiyor. bundan sonraki yıl kayıtlarda 90 doğumlulardan istemeyecekler sanırım. sen kayıt olunca da askerlik şubesine okuduğunu bildirecekler. bildirmeselerde 3 yıl tecil hakkın var. 3 yıldan önce tecil etmesende bir şey olacağını sanmam. ben 6 ay geç gittim bir sorun olmadı.