• 05-01-2011, 23:50:57
    #19
    Git bağır okuyom ben ya de bir sıkıntı olmaz .

    ok kib bye
  • 06-01-2011, 01:25:45
    #20
    rahat ol sıkıntı olmaz okula girdikten sonra tecil ettirirsin, kaç yıllık kaçağız şurda
  • 06-01-2011, 11:05:46
    #21
    Okul kendisi tecil yapacaktır, fakat 90/4 gitti sıra 91'lerde.. Tecil yapmadıysan ve okulda kağıt yollamadıysa inzibatlar gelir alır seni, okuyorum dersin okuluna gider belge alır geri bırakır panik yapma bu durumlarda.. Benim başıma geldi
  • 07-01-2011, 00:46:06
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Alttan bir dersim var o kadar. Şu anda okumuyorum ki sınava hazırlanıyorum.
  • 07-01-2011, 00:57:23
    #23
    Buriksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Git bağır okuyom ben ya de bir sıkıntı olmaz .

    ok kib bye
    Allah iyiliğini versin

    ___

    Şu anda okuduğun için bir sorun olmaz. Okul bitincede tecil ettirebiliyorsun.
  • 07-01-2011, 01:04:36
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Ferraconn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah iyiliğini versin

    ___

    Şu anda okuduğun için bir sorun olmaz. Okul bitincede tecil ettirebiliyorsun.
    diğer arkadaş kendini sözlükte sanmış neyse, Yüz yüze eğitim askerlik ile ilgili orası tamam fakat yüz yüze eğitimimi tamamlamasaydım o zaman okuyor gözüküyor olurdum ama yüz yüze eğitimimi tamamladım işte bu durum beni korkutuyor.
  • 07-01-2011, 07:02:45
    #25
    üniversite her yıl belirli yılda doğanlardan ve küçüklerden askerlik belgesi istemiyor. bundan sonraki yıl kayıtlarda 90 doğumlulardan istemeyecekler sanırım. sen kayıt olunca da askerlik şubesine okuduğunu bildirecekler. bildirmeselerde 3 yıl tecil hakkın var. 3 yıldan önce tecil etmesende bir şey olacağını sanmam. ben 6 ay geç gittim bir sorun olmadı.