üniversite her yıl belirli yılda doğanlardan ve küçüklerden askerlik belgesi istemiyor. bundan sonraki yıl kayıtlarda 90 doğumlulardan istemeyecekler sanırım. sen kayıt olunca da askerlik şubesine okuduğunu bildirecekler. bildirmeselerde 3 yıl tecil hakkın var. 3 yıldan önce tecil etmesende bir şey olacağını sanmam. ben 6 ay geç gittim bir sorun olmadı.