Arkadaşlar ben 19.10.1991 doğumluyum.
Muayeneye gitmedim randevu aldım ama gitmedim geçen temmuz-ağustos gibi olması lazım.
Açık Öğretim Meslek Lisesi okuyorum yalnız tek bir dersim kaldı mezun olmama.
Bu sene gecemi gündüzüme verip üniversiteye hazırlanıyorum ama bu askerlik durumu beni korkutuyor. Şimdi üniversiteyi kazandım yada Yüksek okula yatay geçiş yaptım okurmuyum yoksa beni askeremi alırlar. Boşu boşuna gecemi gündüzüme vermeyim yaa.
Askerlik Muayanesi durumu lütfen yardımmmmm
24
●1.748
- 05-01-2011, 22:45:18Üniversiteye git MYO dahil onlar kendi tescil ettirir.
Askerlik şubesine bildiriyorlar. - 05-01-2011, 22:45:24Üyeliği durduruldumezun olmadım daha.Snopy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-01-2011, 22:46:02Üyeliği durdurulduama şu anda bir problem olur mu?HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-01-2011, 22:47:20Sen şu an mezun olmadın okul okuyorsun sorun yok.
Üniversite kazanmayıp okul biterse alırlar askere seni. - 05-01-2011, 22:48:29Üyeliği durdurulduYüz yüze eğitimim bitti Ek2 belgesini vermediler tecil için mezun olmadığımdan dolayıHazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
AOL sınavları sadece. - 05-01-2011, 22:51:33Üyeliği durdurulduÜniversiteyi her türlü kazanacağım fakat bu durumdan moral filan kalmıyor.HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle