• 05-01-2011, 22:35:32
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar ben 19.10.1991 doğumluyum.
    Muayeneye gitmedim randevu aldım ama gitmedim geçen temmuz-ağustos gibi olması lazım.
    Açık Öğretim Meslek Lisesi okuyorum yalnız tek bir dersim kaldı mezun olmama.
    Bu sene gecemi gündüzüme verip üniversiteye hazırlanıyorum ama bu askerlik durumu beni korkutuyor. Şimdi üniversiteyi kazandım yada Yüksek okula yatay geçiş yaptım okurmuyum yoksa beni askeremi alırlar. Boşu boşuna gecemi gündüzüme vermeyim yaa.
  • 05-01-2011, 22:44:04
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Tecil ettirsene 3 yıl hakkın var
  • 05-01-2011, 22:45:18
    #3
    Üniversiteye git MYO dahil onlar kendi tescil ettirir.

    Askerlik şubesine bildiriyorlar.
  • 05-01-2011, 22:45:24
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Snopy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tecil ettirsene 3 yıl hakkın var
    mezun olmadım daha.
  • 05-01-2011, 22:46:02
    #5
    Üyeliği durduruldu
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üniversiteye git MYO dahil onlar kendi tescil ettirir.

    Askerlik şubesine bildiriyorlar.
    ama şu anda bir problem olur mu?
  • 05-01-2011, 22:47:20
    #6
    Sen şu an mezun olmadın okul okuyorsun sorun yok.

    Üniversite kazanmayıp okul biterse alırlar askere seni.
  • 05-01-2011, 22:48:29
    #7
    Üyeliği durduruldu
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen şu an mezun olmadın okul okuyorsun sorun yok.

    Üniversite kazanmayıp okul biterse alırlar askere seni.
    Yüz yüze eğitimim bitti Ek2 belgesini vermediler tecil için mezun olmadığımdan dolayı
    AOL sınavları sadece.
  • 05-01-2011, 22:49:27
    #8
    Üniversiteye girmeye bak o zaman girmez isen çağırırlar.
  • 05-01-2011, 22:51:33
    #9
    Üyeliği durduruldu
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üniversiteye girmeye bak o zaman girmez isen çağırırlar.
    Üniversiteyi her türlü kazanacağım fakat bu durumdan moral filan kalmıyor.