Arkadaşlar ben 19.10.1991 doğumluyum.
Muayeneye gitmedim randevu aldım ama gitmedim geçen temmuz-ağustos gibi olması lazım.
Açık Öğretim Meslek Lisesi okuyorum yalnız tek bir dersim kaldı mezun olmama.
Bu sene gecemi gündüzüme verip üniversiteye hazırlanıyorum ama bu askerlik durumu beni korkutuyor. Şimdi üniversiteyi kazandım yada Yüksek okula yatay geçiş yaptım okurmuyum yoksa beni askeremi alırlar. Boşu boşuna gecemi gündüzüme vermeyim yaa.