CaLienTe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
üniyi kazandıktan sonra, 3 aydan sonra yoklamaya gelmek yazısı altında seni mahkemeye verecek askerlik şubesi.

Hiç bir şey için geç değil, git şubene bir an önce muayene ol, başın ağrımasın, mesleki açık öğretim lisesi öğrencisi olduğuna dair bir belge de götür, 3 sene tecil ettir.
tecil etmiyorlar işte yaa. Bende istiyorum gideyim muayene olayım ama yaa verirlerse bana askerlik kağıdını. Yüz yüze eğitimimi keşke bitirmeseydim.