Müzik çok güzel gitmiş çocukluk işte eskiden misket oynardık şimdiki zamane pc başında zaman geçiriyor
Bugün varız hocam şuanda yaşıyoruz birilerini kaybediyoruz bizde bir gün bu dünyadan yok olup gidicez.
futbolcu kartları, meybuzlar, sigara şeklinde sakızlar, toz leblebi, mahalle mahalle dolasan macuncular, salıncakcılar, goldolcular, oynanan mahalle maçları, atari salonları
çivi , misket , futbolcu kartları , gazoz kapağı vs oyunlarını dün gibi hatırlıyorum hala. Şimdi bu oyunlar ya kırsal kesimlerde yada köy v.b yerlerde oluyor oda nadir görüyorum. Eskiden herşey daha güzeldi gerçekten
Gözlerim doldu ya. O günleri doya doya yaşadım hemde köy ortamında yaşadım. Çok güzel günlerdi gururle ve saygıyla anacağım, hatırladığımda mutluluktan gözerimin dolduğu günlerdi. Konuyu açan arkadaşa ve videoyu hazırlayan kişiye sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum