• 09-11-2010, 01:07:57
    #1
    Merhaba...

    Videoyu izlerken gözlerimden yaşlar aktı

    KEŞKE HEP ÇOCUK KALSAYDIK... DURDUK YERE BÜYÜDÜK...


    http://www.dailymotion.com/video/xb5...ylar_lifestyle


    ...........

    ..
  • 09-11-2010, 11:47:30
    #2
    Müzik çok güzel gitmiş çocukluk işte eskiden misket oynardık şimdiki zamane pc başında zaman geçiriyor
    Bugün varız hocam şuanda yaşıyoruz birilerini kaybediyoruz bizde bir gün bu dünyadan yok olup gidicez.
  • 09-11-2010, 11:55:09
    #3
    Çoculuğuma döndüm .
  • 09-11-2010, 12:12:45
    #4
    Üyeliği durduruldu
    çok fena ya şimdiki çocuklara bakıyorumda bilgisayar olsun playstation olsun hep onlardalar eskiden eve girmezdik be arkadaş
  • 09-11-2010, 12:38:21
    #5
    OuTLaW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok fena ya şimdiki çocuklara bakıyorumda bilgisayar olsun playstation olsun hep onlardalar eskiden eve girmezdik be arkadaş
    Valla doğru diyon eve ailem zor sokardı... Geceleri yumuşma, kovalamaca oynardık. Ebe oynardık kovalayıp yakaladığımızı ebeeee derdik

    Ne Günlerdi yaaa
  • 09-11-2010, 14:07:50
    #6
    Üyeliği durduruldu
    futbolcu kartları, meybuzlar, sigara şeklinde sakızlar, toz leblebi, mahalle mahalle dolasan macuncular, salıncakcılar, goldolcular, oynanan mahalle maçları, atari salonları

    hehe güzeldi 90 lı yıllarda çocuk olmak
  • 09-11-2010, 14:47:54
    #7
    çivi , misket , futbolcu kartları , gazoz kapağı vs oyunlarını dün gibi hatırlıyorum hala. Şimdi bu oyunlar ya kırsal kesimlerde yada köy v.b yerlerde oluyor oda nadir görüyorum. Eskiden herşey daha güzeldi gerçekten
  • 09-11-2010, 17:33:20
    #8
    Gözlerim doldu ya. O günleri doya doya yaşadım hemde köy ortamında yaşadım. Çok güzel günlerdi gururle ve saygıyla anacağım, hatırladığımda mutluluktan gözerimin dolduğu günlerdi. Konuyu açan arkadaşa ve videoyu hazırlayan kişiye sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum
  • 09-11-2010, 18:50:07
    #9
    Üyeliği durduruldu
    müzik güzelmiş hocam videoda