Konu
90'lı Yıllarda Çocuk Olmak.. Nostalji... :( :( :(
09-11-2010, 14:47:54
#7
linuxsistem
çivi , misket , futbolcu kartları , gazoz kapağı vs oyunlarını dün gibi hatırlıyorum hala. Şimdi bu oyunlar ya kırsal kesimlerde yada köy v.b yerlerde oluyor oda nadir görüyorum. Eskiden herşey daha güzeldi gerçekten