çivi , misket , futbolcu kartları , gazoz kapağı vs oyunlarını dün gibi hatırlıyorum hala. Şimdi bu oyunlar ya kırsal kesimlerde yada köy v.b yerlerde oluyor oda nadir görüyorum. Eskiden herşey daha güzeldi gerçekten