Konu
90'lı Yıllarda Çocuk Olmak.. Nostalji... :( :( :(
09-11-2010, 11:47:30
#2
KaRa_MaSkE
Müzik çok güzel gitmiş çocukluk işte eskiden misket oynardık şimdiki zamane pc başında zaman geçiriyor
Bugün varız hocam şuanda yaşıyoruz birilerini kaybediyoruz bizde bir gün bu dünyadan yok olup gidicez.