çok fena ya şimdiki çocuklara bakıyorumda bilgisayar olsun playstation olsun hep onlardalar eskiden eve girmezdik be arkadaş
Valla doğru diyon eve ailem zor sokardı... Geceleri yumuşma, kovalamaca oynardık. Ebe oynardık kovalayıp yakaladığımızı ebeeee derdik
Ne Günlerdi yaaa