Konu
90'lı Yıllarda Çocuk Olmak.. Nostalji... :( :( :(
09-11-2010, 14:07:50
#6
Toklambis
Üyeliği durduruldu
futbolcu kartları, meybuzlar, sigara şeklinde sakızlar, toz leblebi, mahalle mahalle dolasan macuncular, salıncakcılar, goldolcular, oynanan mahalle maçları, atari salonları
hehe güzeldi 90 lı yıllarda çocuk olmak