Konu
90'lı Yıllarda Çocuk Olmak.. Nostalji... :( :( :(
09-11-2010, 12:12:45
#4
OuTLaW
Üyeliği durduruldu
çok fena ya şimdiki çocuklara bakıyorumda bilgisayar olsun playstation olsun hep onlardalar eskiden eve girmezdik be arkadaş