Konu
90'lı Yıllarda Çocuk Olmak.. Nostalji... :( :( :(
09-11-2010, 01:07:57
#1
MyKaBuS
Merhaba...
Videoyu izlerken gözlerimden yaşlar aktı
KEŞKE HEP ÇOCUK KALSAYDIK... DURDUK YERE BÜYÜDÜK...
http://www.dailymotion.com/video/xb5...ylar_lifestyle
...........
..