• 25-10-2010, 21:17:58
    #1
    Arkadaşlar merhaba, günde 2 paket sigaraya çıkmıştım, çok fena oldu boğazım, kalbim, herşeyim.

    Köyde de birisinin bacağını kestiler sigaradan dolayı, çok kötü oldum duyunca

    Bugün daha hiç sigara içmedim, bırakacam bu illeti,

    Ama aklımdan çıkmıyor lanet olsun, sürekli aklımda, napacam nasıl çıkaracam bunu aklımdan yaa
  • 25-10-2010, 21:19:34
    #2
    Üyeliği durduruldu
    hayırlı olsun, ama dayan bence, bırakma kendini ..

    if(sen == idareli) {
    echo 'Bırakırsın Bu Laneti..';
    }
  • 25-10-2010, 21:20:19
    #3
    Oktigh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı olsun, ama dayan bence, bırakma kendini ..

    if(sen == idareli) {
    echo 'Bırakırsın Bu Laneti..';
    }
    hocam idareli değil iradeli olacaktı o espri yaptın sigarayı unuttum 15 saniye bak, ama yine aklımda şu an
  • 25-10-2010, 21:21:34
    #4
    Üyeliği durduruldu
    fatal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam idareli değil iradeli olacaktı o espri yaptın sigarayı unuttum 15 saniye bak, ama yine aklımda şu an
    mıçtıkmı aman boşveer sen maxigeyik takıl
  • 25-10-2010, 21:25:08
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Kuruyemiş al sürekli ye.Veya sakız çiğne.
  • 25-10-2010, 21:26:17
    #6
    okulda bi arkadaş anlatmıştı şişenin içine bi sigara bırakmış 1 gün beklettikten sonra şişeyi kokladıktan sonra bi daha sigara içmemişkokudanumarım işe yarar bişeydir.
  • 25-10-2010, 21:26:36
    #7
    Oktigh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı olsun, ama dayan bence, bırakma kendini ..

    if(sen == idareli) {
    echo 'Bırakırsın Bu Laneti..';
    }
    hemşerim olmadı bi script yaz sigara içinD ayaküstü
  • 25-10-2010, 21:27:05
    #8
    Kurumsal PLUS
    Ben sigarayı bıraktığımda kendimi çerez çikolata vs.. vermiştim. Günde yarım kilo çekirdek yiyordum bi ara. Zaten 2 ay bıraktım 10 kilo aldım. Başlayalı 2-3 ay oldu geri veremedim kiloları. Gerçi kilolu değilim gayet iyi böyle ama yan etkilere hazır olman açısından söyledim. Çekirdek oldukça unutturan birşey.
  • 25-10-2010, 21:28:28
    #9
    Bartuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben sigarayı bıraktığımda kendimi çerez çikolata vs.. vermiştim. Günde yarım kilo çekirdek yiyordum bi ara. Zaten 2 ay bıraktım 10 kilo aldım. Başlayalı 2-3 ay oldu geri veremedim kiloları. Gerçi kilolu değilim gayet iyi böyle ama yan etkilere hazır olman açısından söyledim. Çekirdek oldukça unutturan birşey.
    hadi ya :S:S zaten kilolu birisiyim, iyice obeziteye doğru mu gidecem şimdi :S