Arkadaşlar merhaba, günde 2 paket sigaraya çıkmıştım, çok fena oldu boğazım, kalbim, herşeyim.
Köyde de birisinin bacağını kestiler sigaradan dolayı, çok kötü oldum duyunca
Bugün daha hiç sigara içmedim, bırakacam bu illeti,
Ama aklımdan çıkmıyor lanet olsun, sürekli aklımda, napacam nasıl çıkaracam bunu aklımdan yaa
Sigarasız ilk günüm, çok kötü oldum
47
●2.624
- 25-10-2010, 21:20:19hocam idareli değil iradeli olacaktı oOktigh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
espri yaptın sigarayı unuttum 15 saniye bak, ama yine aklımda şu an
- 25-10-2010, 21:21:34Üyeliği durduruldu
- 25-10-2010, 21:26:17okulda bi arkadaş anlatmıştı şişenin içine bi sigara bırakmış 1 gün beklettikten sonra şişeyi kokladıktan sonra bi daha sigara içmemiş
kokudan
umarım işe yarar bişeydir.
- 25-10-2010, 21:26:36
- 25-10-2010, 21:27:05Ben sigarayı bıraktığımda kendimi çerez çikolata vs.. vermiştim. Günde yarım kilo çekirdek yiyordum bi ara. Zaten 2 ay bıraktım 10 kilo aldım. Başlayalı 2-3 ay oldu geri veremedim kiloları. Gerçi kilolu değilim gayet iyi böyle ama yan etkilere hazır olman açısından söyledim. Çekirdek oldukça unutturan birşey.
- 25-10-2010, 21:28:28hadi ya :S:S zaten kilolu birisiyim, iyice obeziteye doğru mu gidecem şimdi :SBartuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
espri yaptın sigarayı unuttum 15 saniye bak, ama yine aklımda şu an