Arkadaşlar merhaba, günde 2 paket sigaraya çıkmıştım, çok fena oldu boğazım, kalbim, herşeyim.
Köyde de birisinin bacağını kestiler sigaradan dolayı, çok kötü oldum duyunca
Bugün daha hiç sigara içmedim, bırakacam bu illeti,
Ama aklımdan çıkmıyor lanet olsun, sürekli aklımda, napacam nasıl çıkaracam bunu aklımdan yaa