• 25-10-2010, 21:35:32
    #10
    bu konuya baktıkça da aklıma geliyor lanet olacısa

    konudan çıkıyorum arkadaşlar, siz yorum yapabilirsiniz

    off
  • 25-10-2010, 21:36:12
    #11
    Üyeliği durduruldu
    AllyCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hemşerim olmadı bi script yaz sigara içinD ayaküstü
    yazarık ya abim sigarayı bıraksın da
  • 25-10-2010, 21:39:08
    #12
    Üyeliği durduruldu
    1 hafta içmemeyi başarırsan gerisi kolay
  • 25-10-2010, 21:40:15
    #13
    Bende içiyorum ama bırakmanı kesinlikle destekliyorum. Kullanmayan bilemez gerçekten, tadı bana iğrenç geldiği halde içiyorum. Boğazım bi hal, arada bir kalbim sıkışıyor, 5dk koştuğum an nefessizlikten ölecek gibi oluyorum. Kesinlikle başlamışken geri dönme bence. Hiç çekirdek çikolata bişeyler al. Zaten 3, 5 gün sonra komple unutursun merak etme. Sen onun esiri olma, o senin esirin olsun.
  • 25-10-2010, 21:49:42
    #14
    myqatsel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen onun esiri olma, o senin esirin olsun.
    bunun üstüne söz tanımam
  • 25-10-2010, 22:12:56
    #15
    Tamamen iradeyle ilgili. Babam bıraktı 5 ay içmedi sonra 1 tane 1 tane derken şimdi eskisi gibi içiyor yine.
  • 25-10-2010, 22:19:30
    #16
    İyiki hiç başlamamışım
  • 25-10-2010, 22:21:52
    #17
    Kurumsal PLUS
    Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamamen iradeyle ilgili. Babam bıraktı 5 ay içmedi sonra 1 tane 1 tane derken şimdi eskisi gibi içiyor yine.
    Bende aynı hatayı yaptım. 1 ay hiç içmedikten sonra bir puro aldım(sigara değil ya, el alışkanlığını tekrar canlandırmaz sözde ). Ama o kadar süre dumandan uzak durduktan sonra o içtiğim puronun tadını unutamam, hiç o kadar güzel olmamıştı O yüzden zamanla bir tane daha 2 tane daha derken günde 5 puro içer oldum, baktım içmeyince olmuyor aldım sigarayı ne yapayım.

    Not: Sigarasız hayat çok güzeldi, çok kısa da olsa o sabah kalktığımda ağzımda kötü tat olmayışını hiçbir şeye değişmem.
  • 25-10-2010, 22:32:41
    #18
    Usta dayan içme. Dayanamazsan olacakları düşün.