bu konuya baktıkça da aklıma geliyor lanet olacısa
konudan çıkıyorum arkadaşlar, siz yorum yapabilirsiniz
off
Sigarasız ilk günüm, çok kötü oldum
47
●2.624
- 25-10-2010, 21:36:12Üyeliği durdurulduyazarık yaAllyCan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
abim sigarayı bıraksın da
- 25-10-2010, 21:40:15Bende içiyorum ama bırakmanı kesinlikle destekliyorum. Kullanmayan bilemez gerçekten, tadı bana iğrenç geldiği halde içiyorum. Boğazım bi hal, arada bir kalbim sıkışıyor, 5dk koştuğum an nefessizlikten ölecek gibi oluyorum. Kesinlikle başlamışken geri dönme bence. Hiç çekirdek çikolata bişeyler al. Zaten 3, 5 gün sonra komple unutursun merak etme. Sen onun esiri olma, o senin esirin olsun.
- 25-10-2010, 21:49:42bunun üstüne söz tanımammyqatsel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-10-2010, 22:21:52Bende aynı hatayı yaptım. 1 ay hiç içmedikten sonra bir puro aldım(sigara değil ya, el alışkanlığını tekrar canlandırmaz sözdeExwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
). Ama o kadar süre dumandan uzak durduktan sonra o içtiğim puronun tadını unutamam, hiç o kadar güzel olmamıştı
O yüzden zamanla bir tane daha 2 tane daha derken günde 5 puro içer oldum, baktım içmeyince olmuyor aldım sigarayı ne yapayım.
Not: Sigarasız hayat çok güzeldi, çok kısa da olsa o sabah kalktığımda ağzımda kötü tat olmayışını hiçbir şeye değişmem.

). Ama o kadar süre dumandan uzak durduktan sonra o içtiğim puronun tadını unutamam, hiç o kadar güzel olmamıştı
O yüzden zamanla bir tane daha 2 tane daha derken günde 5 puro içer oldum, baktım içmeyince olmuyor aldım sigarayı ne yapayım.