Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tamamen iradeyle ilgili. Babam bıraktı 5 ay içmedi sonra 1 tane 1 tane derken şimdi eskisi gibi içiyor yine.
Bende aynı hatayı yaptım. 1 ay hiç içmedikten sonra bir puro aldım(sigara değil ya, el alışkanlığını tekrar canlandırmaz sözde ). Ama o kadar süre dumandan uzak durduktan sonra o içtiğim puronun tadını unutamam, hiç o kadar güzel olmamıştı O yüzden zamanla bir tane daha 2 tane daha derken günde 5 puro içer oldum, baktım içmeyince olmuyor aldım sigarayı ne yapayım.

Not: Sigarasız hayat çok güzeldi, çok kısa da olsa o sabah kalktığımda ağzımda kötü tat olmayışını hiçbir şeye değişmem.