Bende içiyorum ama bırakmanı kesinlikle destekliyorum. Kullanmayan bilemez gerçekten, tadı bana iğrenç geldiği halde içiyorum. Boğazım bi hal, arada bir kalbim sıkışıyor, 5dk koştuğum an nefessizlikten ölecek gibi oluyorum. Kesinlikle başlamışken geri dönme bence. Hiç çekirdek çikolata bişeyler al. Zaten 3, 5 gün sonra komple unutursun merak etme. Sen onun esiri olma, o senin esirin olsun.