• 11-09-2010, 03:55:27
    #28
    microchip abi bu ay senden 1 2 kg alıcam baklava
  • 11-09-2010, 03:58:07
    #29
    2. gün halamdaydım. Bi tatlı yapmıştı ama böyle börek desem börek değil, böyle içi fındık fıstık falan dolu (öğütülmüş) böyle kaşıkla yemek gibi yiyesim geldi. Bide Amcamlarda kuzen kadayıf dolma yapmıştı o da süperdi
  • 11-09-2010, 10:24:40
    #30
    Cycl0ne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    microchip abi bu ay senden 1 2 kg alıcam baklava
    İnşallah
  • 11-09-2010, 11:07:36
    #31
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Baklava , baklava , baklava annem cok lezzetli yapmis ya hep yiyesim geliyor
  • 11-09-2010, 17:39:58
    #32
    fıstık sarma
  • 11-09-2010, 17:44:53
    #33
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hiç tatlı yemedim,aslında 4 aydır tatlı yemiyorum.yiyenlere afiyet olsun,bol göbekli günler
  • 11-09-2010, 17:46:59
    #34
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    diyetteyim tatlı matlı yemedim. Kola gazoz falan zaten yok hayatımda. Bu ne tatsız tuzsuz bir hayat kardeşim yaaa ağlayasım var gelir 5-10 dakkaya
    Aman abla ya.. Şişmanı da ölecek, zayıfı da. Şekerpare yedim ben en çok.. Ağız da dağılacak şöyle, bayılırım.
  • 11-09-2010, 17:48:43
    #35
    Üyeliği durduruldu
    baklava
  • 11-09-2010, 17:49:21
    #36
    MicroChip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    len hepiniz baklava yicektiniz madem benden niye almıyosunuz elin adamına para yediriyosunuz
    Kilosu 40 lira olduğu için olabilir mi ?

    Misafirlere falan ikram etmek için 3-4 k gider adam bi baklavaya 160 lira verse bayramdan sonra aç gezer.

    Ayrıca diş tedavisi gördüğüm için ne et yiyebildim ne baklava .Tüm bayram çorba