Bayram Gününde en cok hangi Tatlı´yı yediniz ?
37
●1.533
- 11-09-2010, 03:58:072. gün halamdaydım. Bi tatlı yapmıştı ama böyle börek desem börek değil, böyle içi fındık fıstık falan dolu
(öğütülmüş) böyle kaşıkla yemek gibi yiyesim geldi. Bide Amcamlarda kuzen kadayıf dolma yapmıştı o da süperdi
- 11-09-2010, 11:07:36Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Baklava , baklava , baklava
annem cok lezzetli yapmis ya hep yiyesim geliyor
- 11-09-2010, 17:46:59Aman abla ya.. Şişmanı da ölecek, zayıfı da.teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şekerpare yedim ben en çok.. Ağız da dağılacak şöyle, bayılırım.
- 11-09-2010, 17:49:21Kilosu 40 lira olduğu için olabilir mi ?MicroChip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Misafirlere falan ikram etmek için 3-4 k gider adam bi baklavaya 160 lira verse bayramdan sonra aç gezer.
Ayrıca diş tedavisi gördüğüm için ne et yiyebildim ne baklava .Tüm bayram çorba
