Bayram Gününde en cok hangi Tatlı´yı yediniz ? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bayram Gününde en cok hangi Tatlı´yı yediniz ?
37
●
1.533
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Bayram Gününde en cok hangi Tatlı´yı yediniz ?
1
2
3
4
5
10-09-2010, 20:40:49
#19
Cycl0ne
HazarHizmet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Burada 1 KG baklava 10 TL
Sende 40 TL
İstersen ben sana satman için kg bası 15 TL ile yollarım
ondaki kaliteli
10-09-2010, 22:25:58
#20
MicroChip
HazarHizmet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Burada 1 KG baklava 10 TL
Sende 40 TL
İstersen ben sana satman için kg bası 15 TL ile yollarım
sen 40 ile 10luk baklavayı bir tut gel dükkan senin
10-09-2010, 22:27:36
#21
HazarHizmet
MicroChip adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sen 40 ile 10luk baklavayı bir tut gel dükkan senin
Hadi tutuyorum dükkan için ne zaman notere gidiyoruz?
10-09-2010, 22:32:51
#22
MicroChip
HazarHizmet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hadi tutuyorum dükkan için ne zaman notere gidiyoruz?
fantezi yapma ya
10-09-2010, 22:35:44
#23
HazarHizmet
MicroChip adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
fantezi yapma ya
Ne bağrıyon ya?
WebMaster im ben!
10-09-2010, 22:36:48
#24
MicroChip
HazarHizmet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ne bağrıyon ya?
WebMaster im ben!
esnafa saygı lütfen
10-09-2010, 23:15:53
#25
Batuhan1
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
tatlı komasına girecektim az kalsın.. baklava kadayıf vs. vs.
10-09-2010, 23:39:37
#26
salvo_wm
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Mezitli33 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
baklava
Kungiman adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
baklava
baklava yedim
10-09-2010, 23:49:44
#27
utku1
Tatlı yiyemeyen arkadaşlar kusura bakmasınlar üzülerek yazıyorum
Dibine vurdum resmen çikolata ve baklavanın
börekler çörekler
Ama bizim sülale çok iyi yapıyo baklavaları
En çok bu yüzden baklava yedim
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler