• 10-09-2010, 18:55:00
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Bayram Gününde en çok hangı Tatlıyı yediniz ?
    Arkadaslar Bayram Günlerinin daha dogrusu Seker Bayraminin vazgecilmezi Tatlilardir.
    Ben baya Tatli yedim .. Baklava falan sizler en cok hangi Tatlilari yediniz.
    Herkes farkli farkli yörelerden geliyor R10.net´te bilmedigimiz Tatlilarda olabilir

    neyse yorumlarinizi bekliyorum ..
  • 10-09-2010, 18:56:02
    #2
    bayram mı ? Hayatımın en kötü bayramı bu olsa gerek. Annem ile bile bayramlaşamadım..
  • 10-09-2010, 18:56:34
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Cycl0ne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bayram mı ? Hayatımın en kötü bayramı bu olsa gerek. Annem ile bile bayramlaşamadım..
    hmm neden kardes neoldu ?
  • 10-09-2010, 19:02:59
    #4
    diyetteyim tatlı matlı yemedim. Kola gazoz falan zaten yok hayatımda. Bu ne tatsız tuzsuz bir hayat kardeşim yaaa ağlayasım var gelir 5-10 dakkaya
  • 10-09-2010, 19:05:11
    #5
    Şeker var tatlı yiyemiyorum.
  • 10-09-2010, 19:14:43
    #6
    Valla evde şam tatlısı gibi yapmışlar süper olmuş o yetti başka biyerde tatlı yemedim abartmamak için
  • 10-09-2010, 19:24:34
    #7
    baklava
  • 10-09-2010, 19:26:19
    #8
    baklava
  • 10-09-2010, 19:30:26
    #9
    sence