• 10-09-2010, 19:30:42
    #10
    Googital.com
    İrmik tatlısı yedim, hastasıyım. tavsiye ederim
  • 10-09-2010, 19:32:45
    #11
    henüz kimseye gitmedim bayramlaşmaya.

    bu akşam halamlara gideceğim o kadar.

    evdeki baklavayı ben yedim, bitirdim.
  • 10-09-2010, 19:47:47
    #12
    Bol Bol Baklava
  • 10-09-2010, 19:49:46
    #13
    NFY
    Üyeliği durduruldu
    baklava of kors
  • 10-09-2010, 19:53:54
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Cogunlukla baklava cok tatli ama ..
    arkadaslar hic birsey fazlasi iyi degildir dozunu kacirmayalim hehe D:

    sekerler yüzünden dislerim agridi xD
  • 10-09-2010, 19:55:53
    #15
    len hepiniz baklava yicektiniz madem benden niye almıyosunuz elin adamına para yediriyosunuz
  • 10-09-2010, 20:15:13
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Baklava
  • 10-09-2010, 20:22:50
    #17
    MicroChip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    len hepiniz baklava yicektiniz madem benden niye almıyosunuz elin adamına para yediriyosunuz
    Burada 1 KG baklava 10 TL
    Sende 40 TL
    İstersen ben sana satman için kg bası 15 TL ile yollarım
  • 10-09-2010, 20:39:56
    #18
    içim dışım baklava oldu ya dün midemden ölüyodum