Konu
Bayram Gününde en cok hangi Tatlı´yı yediniz ?
10-09-2010, 18:56:02
#2
Cycl0ne
bayram mı ?
Hayatımın en kötü bayramı bu olsa gerek. Annem ile bile bayramlaşamadım..