Tatlı yiyemeyen arkadaşlar kusura bakmasınlar üzülerek yazıyorum
Dibine vurdum resmen çikolata ve baklavanın börekler çörekler
Ama bizim sülale çok iyi yapıyo baklavaları
En çok bu yüzden baklava yedim