Konu
Bayram Gününde en cok hangi Tatlı´yı yediniz ?
11-09-2010, 17:44:53
#33
TEKADAM
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
hiç tatlı yemedim,aslında 4 aydır tatlı yemiyorum.yiyenlere afiyet olsun,bol göbekli günler