teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
diyetteyim tatlı matlı yemedim. Kola gazoz falan zaten yok hayatımda. Bu ne tatsız tuzsuz bir hayat kardeşim yaaa ağlayasım var gelir 5-10 dakkaya
Aman abla ya.. Şişmanı da ölecek, zayıfı da. Şekerpare yedim ben en çok.. Ağız da dağılacak şöyle, bayılırım.