diyetteyim tatlı matlı yemedim. Kola gazoz falan zaten yok hayatımda. Bu ne tatsız tuzsuz bir hayat kardeşim yaaa ağlayasım var gelir 5-10 dakkaya
Aman abla ya.. Şişmanı da ölecek, zayıfı da.

Şekerpare yedim ben en çok.. Ağız da dağılacak şöyle, bayılırım.