Konu
Bayram Gününde en cok hangi Tatlı´yı yediniz ?
11-09-2010, 03:58:07
#29
delikanli53
2. gün halamdaydım. Bi tatlı yapmıştı ama böyle börek desem börek değil, böyle içi fındık fıstık falan dolu
(öğütülmüş) böyle kaşıkla yemek gibi yiyesim geldi. Bide Amcamlarda kuzen kadayıf dolma yapmıştı o da süperdi