2. gün halamdaydım. Bi tatlı yapmıştı ama böyle börek desem börek değil, böyle içi fındık fıstık falan dolu (öğütülmüş) böyle kaşıkla yemek gibi yiyesim geldi. Bide Amcamlarda kuzen kadayıf dolma yapmıştı o da süperdi