• 16-08-2010, 02:25:22
    #10
    joKer06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki hocam dikey geçiş sınavı nasıl zor mu suan 2yıllık okuyorum 2.sınıfa geçtim bende biraz bilgi verirmisin?
    Dikey geçişten kastınız nedir?
    Açıköğretime geçişten bahsediyorsanız, sınav yok..
  • 16-08-2010, 02:26:30
    #11
    Rudeboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu dersler ne dersleri ? Biraz daha detaylı bilgi verir misiniz ?
    Bunlar ;
    • Genel Muhasebe
    • İktisada Giriş
    • Genel işletme
    • Hukuka Giriş

    Bu arada İktisat ya da İşletme seçebiliyorsunuz, ben İşletme okuyorum..
  • 16-08-2010, 02:29:31
    #12
    Üyeliği durduruldu
    bycapslock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dikey geçişten kastınız nedir?
    Açıköğretime geçişten bahsediyorsanız, sınav yok..
    2yıllık bitirip sonra dikey geçiş sınavıyla 4yıllıga tamamlıyorsun ya hocam onu soruyorum..
  • 16-08-2010, 02:29:40
    #13
    bycapslock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunlar ;
    • Genel Muhasebe
    • İktisada Giriş
    • Genel işletme
    • Hukuka Giriş

    Bu arada İktisat ya da İşletme seçebiliyorsunuz, ben İşletme okuyorum..
    Son olarak okuyunca halledilebilecek dersler mi yoksa oturup ineklemek mi gerekiyor ?
  • 16-08-2010, 02:33:33
    #14
    joKer06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2yıllık bitirip sonra dikey geçiş sınavıyla 4yıllıga tamamlıyorsun ya hocam onu soruyorum..
    DGS ile Lisans öğrenimine başlama hakkını elde eden öğrencilere üniversitelerince Lisans Öğrenimine Hazırlık Programı uygulanır. Bu programda öğrenciye birinci ve ikinci sınıflardan eksik olduğu alanlarda ders sorumluluğu yüklenir. Lisans Öğrenimine Hazırlık Programı süresince öğrenci, ilgili üniversitenin öğretim ve sınav yönetmeliğine tabi olur. Lisans Öğrenimine Hazırlık Programının süresi iki yarı yıldır. Ancak öğrencilerin okudukları derslerin özellikleri, yıllık ders programları, öğretim elemanları ve hazırlık programındaki durumları dikkate alınarak Lisans Öğrenimine Hazırlık Programının süresi istisnai olarak bir yarıyıl daha uzatılabilir. Lisans Öğrenimine Hazırlık Programını başarı ile tamamlayan öğrencilerin üniversitelerin üçüncü sınıfına kayıtları yapılır. Programda aldığı derslerden en fazla iki dersten başarısız olan öğrenciler, başarısız oldukları dersleri üçüncü sınıfta almak kaydıyla, üçüncü sınıfa kaydedilirler; iki dersten fazla dersten başarısız olanların ise üniversite ile ilişiği kesilir. Lisans Öğrenimine Hazırlık Programı uygulanan açıköğretim lisans programlarında başarısız olanların üniversite ile ilişiği kesilmez.

    Rudeboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son olarak okuyunca halledilebilecek dersler mi yoksa oturup ineklemek mi gerekiyor ?
    Açıköğretim kitaplarındaki konuların sonundaki sorulara bakarsan, Murat Yayınlarının Lisans Öğrenimine Hazırlık kitabını alırsan, ve birde çıkmış sorulara bakarsan rahatlıkla geçersin..
  • 16-08-2010, 02:35:27
    #15
    bycapslock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    DGS ile Lisans öğrenimine başlama hakkını elde eden öğrencilere üniversitelerince Lisans Öğrenimine Hazırlık Programı uygulanır. Bu programda öğrenciye birinci ve ikinci sınıflardan eksik olduğu alanlarda ders sorumluluğu yüklenir. Lisans Öğrenimine Hazırlık Programı süresince öğrenci, ilgili üniversitenin öğretim ve sınav yönetmeliğine tabi olur. Lisans Öğrenimine Hazırlık Programının süresi iki yarı yıldır. Ancak öğrencilerin okudukları derslerin özellikleri, yıllık ders programları, öğretim elemanları ve hazırlık programındaki durumları dikkate alınarak Lisans Öğrenimine Hazırlık Programının süresi istisnai olarak bir yarıyıl daha uzatılabilir. Lisans Öğrenimine Hazırlık Programını başarı ile tamamlayan öğrencilerin üniversitelerin üçüncü sınıfına kayıtları yapılır. Programda aldığı derslerden en fazla iki dersten başarısız olan öğrenciler, başarısız oldukları dersleri üçüncü sınıfta almak kaydıyla, üçüncü sınıfa kaydedilirler; iki dersten fazla dersten başarısız olanların ise üniversite ile ilişiği kesilir. Lisans Öğrenimine Hazırlık Programı uygulanan açıköğretim lisans programlarında başarısız olanların üniversite ile ilişiği kesilmez.



    Açıköğretim kitaplarındaki konuların sonundaki sorulara bakarsan, Murat Yayınlarının Lisans Öğrenimine Hazırlık kitabını alırsan, ve birde çıkmış sorulara bakarsan rahatlıkla geçersin..
    Teşekkürler yardımların için.
  • 16-08-2010, 03:03:03
    #16
    Üyeliği durduruldu
    bycapslock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunlar ;
    • Genel Muhasebe
    • İktisada Giriş
    • Genel işletme
    • Hukuka Giriş

    Bu arada İktisat ya da İşletme seçebiliyorsunuz, ben İşletme okuyorum..
    son bir soru da ben sorayım
    ben şuan önlisans mezunuyum önlisans diplomam var elimde. Peki açıköğretim işletme ye kayıt oldum diyelim o zaman benim önlisans bilgisayar programcılığı diplomam ne oluyor? o diploma bende kalıyor mu yoksa o diplomayı alıyorlar mı? yani bu okuldan mezun oldugumuzda çift diploma sahibi mi oluyoruz yoksa işletme mezunu olarak mı gözüküyoruz?
  • 16-08-2010, 03:54:00
    #17
    BosDefter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    son bir soru da ben sorayım
    ben şuan önlisans mezunuyum önlisans diplomam var elimde. Peki açıköğretim işletme ye kayıt oldum diyelim o zaman benim önlisans bilgisayar programcılığı diplomam ne oluyor? o diploma bende kalıyor mu yoksa o diplomayı alıyorlar mı? yani bu okuldan mezun oldugumuzda çift diploma sahibi mi oluyoruz yoksa işletme mezunu olarak mı gözüküyoruz?
    Önlisans diplomanız sizde kalıyor.. İşletme'yi bitirince de 2 üniversite mezunu oluyorsunuz..
  • 16-08-2010, 12:06:09
    #18
    Üyeliği durduruldu
    bycapslock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    DGS ile Lisans öğrenimine başlama hakkını elde eden öğrencilere üniversitelerince Lisans Öğrenimine Hazırlık Programı uygulanır. Bu programda öğrenciye birinci ve ikinci sınıflardan eksik olduğu alanlarda ders sorumluluğu yüklenir. Lisans Öğrenimine Hazırlık Programı süresince öğrenci, ilgili üniversitenin öğretim ve sınav yönetmeliğine tabi olur. Lisans Öğrenimine Hazırlık Programının süresi iki yarı yıldır. Ancak öğrencilerin okudukları derslerin özellikleri, yıllık ders programları, öğretim elemanları ve hazırlık programındaki durumları dikkate alınarak Lisans Öğrenimine Hazırlık Programının süresi istisnai olarak bir yarıyıl daha uzatılabilir. Lisans Öğrenimine Hazırlık Programını başarı ile tamamlayan öğrencilerin üniversitelerin üçüncü sınıfına kayıtları yapılır. Programda aldığı derslerden en fazla iki dersten başarısız olan öğrenciler, başarısız oldukları dersleri üçüncü sınıfta almak kaydıyla, üçüncü sınıfa kaydedilirler; iki dersten fazla dersten başarısız olanların ise üniversite ile ilişiği kesilir. Lisans Öğrenimine Hazırlık Programı uygulanan açıköğretim lisans programlarında başarısız olanların üniversite ile ilişiği kesilmez.



    Açıköğretim kitaplarındaki konuların sonundaki sorulara bakarsan, Murat Yayınlarının Lisans Öğrenimine Hazırlık kitabını alırsan, ve birde çıkmış sorulara bakarsan rahatlıkla geçersin..
    sağolasın dostum bilgilendirdiğin için..