Konu
Bilgisayar Programcılığı - MYO'dan Açıköğretim üçüncü sınıfa geçiş
16-08-2010, 02:29:40
#13
Rudeboy
bycapslock adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bunlar ;
Genel Muhasebe
İktisada Giriş
Genel işletme
Hukuka Giriş
Bu arada İktisat ya da İşletme seçebiliyorsunuz, ben İşletme okuyorum..
Son olarak okuyunca halledilebilecek dersler mi yoksa oturup ineklemek mi gerekiyor ?