bycapslock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dikey geçişten kastınız nedir?
Açıköğretime geçişten bahsediyorsanız, sınav yok..
2yıllık bitirip sonra dikey geçiş sınavıyla 4yıllıga tamamlıyorsun ya hocam onu soruyorum..