Konu
Bilgisayar Programcılığı - MYO'dan Açıköğretim üçüncü sınıfa geçiş
16-08-2010, 02:29:31
#12
joKer06
Üyeliği durduruldu
bycapslock adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Dikey geçişten kastınız nedir?
Açıköğretime geçişten bahsediyorsanız, sınav yok..
2yıllık bitirip sonra dikey geçiş sınavıyla 4yıllıga tamamlıyorsun ya hocam onu soruyorum..